2010. június 11., péntek

Pixel, pixel hátán, időhiány, időhiány hátán

Annyi ötletem van, amit meg szeretnék valósítani, de nincs most időm gyurmázni:((
Éppen ezért valami könnyebben elkezdhető és bármikor félbeszakítható munkába kezdtem. Így születtek meg a Pixel-gyűrűk, műanyag gyöngyökből. Nekem már van két favoritom,de most a többivel együtt megmutatom őket. Addigis reménykedem, hogy a hétvége gyümölcsözőbb lesz, mert annyi megrendelésem van, hogy azokkal is haladnom kell. Ilyenkor jobban örülnék, ha egy nap 48órás lenne:)





3 megjegyzés:

  1. ez az a vasalós gyöngy ugye ?:) annyira szerettem gyerekkoromban :D nagyon jók ezek a gyűrűk :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, Anna! Igen, én is nagyon szerettem őket anno és múltkor vettem egy csomaggal, nosztalgiázásból és ezek lettek belőle:)))

    VálaszTörlés
  3. Ó, unokatesóimmal mi is szoktunk ilyeneket csinálni :)

    VálaszTörlés