2010. szeptember 15., szerda

Rózsás hangulatban

Na, tessék...Úgy látszik, aki egyszer elkezd gyurmázni, nem tudja kikerülni, hogy ne kezdjen el rózsás gyűrűt, csatot stb. készíteni. Én is elkezdtem és már most szenvedéllyé vált. Mielőtt nyilvánosságra hoztam volna a rózsáimat írtam egy mailt Kingának (mert mégiscsak ő a Fő-rózsa- készítő) és nagyon kedvesen visszaírt, hogy nyugodtan kezdjem én is el. Szerintem ez így korrekt, ő is így csinálja, én is csinálom, nem értem, hogy mégis miért vannak ilyen óriási nagy sárdobálások. Valószínűleg azért, mert nem mindenki gondolkozik így. Na, mindegy, ebbe nem is akarok belemenni ( Talán túl sokan vagyunk már mi is - mi gyurmások - és ez a sárdobálás elkerülhetetlen). Mindenesetre Kinga is írta, hogy erre rákattan az ember. Hát ez tényleg így van.
Íme, itt vannak az én rózsáim!

A legelső rózsám:


A kedvenc színemben:



Csoportkép:

Az ezüst:


A gyöngyház:

Csoportkép:
Az ezüstcsat:

6 megjegyzés:

  1. Elbűvölőek, főleg az utolsó csoportkép színei nagyon tetszenek, meg a rózsák formája is!
    Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. annyira jó a Te rózsáid is! Hónapok óta készülök én is, hogy készítek rózsát, de mikor elkezdem egyszerűen feladom, mert sose sikerül ahogy szeretném :( de nem adom fel :)

    VálaszTörlés
  3. szépek lettek :)
    sárdobálás mindig lesz. de nagyon nem mindegy, hogy milyen az illetők személyisége, és hogy hogyan viszonyul egyik a másikhoz. oda-vissza.
    lehet tisztességes és korrekt módon hasonló dolgokat készíteni, úgy hogy mindenki megférjen a másik mellett. szerintem mi így szoktuk :))

    VálaszTörlés
  4. Szépségesek :) Főleg a gyöngyház. Én nem vagyok nagy rózsás, úgyhogy tuti nem leszek nektek konkurencia :D

    VálaszTörlés
  5. Csodaszépek, főleg a kékes-zöld, türkiz színű tetszik! :)

    VálaszTörlés
  6. Jaaaaaaj de szépek!
    A színek is, és a formázás is nagyon ügyes =)
    Amúgy pedig akárki akárhogy is erőlködik, 2 teljessen ugyanolyan alkotás soha sem lesz. Mert minden művedben van egy kis sajátosság :D

    VálaszTörlés