2010. október 20., szerda

Időhiány, de a rózsák azért nyílnak:))

Na tessék! Ismét időhiányban szenvedek, de nagyon. Épp a múltkor írta Kinga, hogy annyi a megrendelése, hogy alig jut ideje másra. Na, most ez engem is elért. De nem panaszkodom, mert ez jó, ez a munkám elismerése, ez azt jelenti, hogy szeretitek azt, amit csinálok. Csak ez azzal is jár, hogy nem tudok újabb dolgokat mutatni és azért a 100. Túró Rudis fülbevalót vagy nyakláncot nem tudom Nektek megmutatni, hisz ismeritek. Mindenesetre sajnálom, hogy ilyen kevés időm van. Pedig ötletem az lenne rendesen. Azt hiszem lassan én is határt fogok szabni a külön rendeléseknek és akkor talán megvalósíthatom az ötleteimet.:)))

NA, de most azért mutatok egy-két új rózsát.:

Egy áttetsző kék:

Egy neon-pink (amit nagyon nem lehet élethűen lefotózni, mert a színét nem adja vissza):

Egyik kedvenc - a Marcipán színű rózsa:

A Fő-kedvencem ( és úgy tűnik mások is nagyon kedvelik:)))- a türkiz rózsa:



Az édes habos-babos rózsaszín rózsa:

És a másik nagy kedvencem - a lila rózsa:



ÉS egy csoportkép:

Ja, és ismét egy újítás a Muffin-nyakláncaimmal kapcsolatban - mert úgy tűnik a szalagos megoldást más is megkedvelte.


Remélem a következő bejegyzésemben már újat is tudok Nektek mutatni!

5 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek ezek a rózsák. Ahogy nézem, mindig megvan a kedvencem, és ahogy haladok, mindig van újabb. :)
    A nyaklánc is csuda jó lett, nagyon tetszik az újítás.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szepek azok a rozsak.Ha penzem lesz akkor en is remndelek,egy gyurut,mert nagyon szeretem a gyuruket.
    A tegnap az egyetem titkarsagan egy nonek a fulebe ilyen kek rozsas fulbevalo volt.Egy csajnak pedig ahogy mentem haza fele ep elment elottem es az o fulebe pedig szivarvany szinu nyaloka fulbevalo.

    VálaszTörlés
  3. Jaj de szééépek :D
    Nagyon bejöb a nyakláncon az a kis plussz cucc amit rátettél!
    És a gyűrük is csodássak

    VálaszTörlés
  4. Nagyon köszönöm Mindenkinek!Örülök,h. tetszik Nektek!

    VálaszTörlés
  5. Szió:)
    Mi még nem ismerjük egymást:) Egy ideje látogatom az oldalad, és bár nekem írós blogjaim voltak, most nyitottam egy újat, ahová a kreatívkodásaim teszem fel:)
    Egy linkcserét szeretnék ajánlani:)
    http://fimoomania.blogspot.com/
    Üdv:
    diana:)

    VálaszTörlés