2010. november 2., kedd

Az állatok királya és a horoszkóp

Nem is értem, hogy ez eddig miért nem jutott eszembe. Múltkor vettem arany gyurmát, sokáig csak pakolgattam, hogy majd csak jó lesz valamire. Aztán most jött az ihlet. Oroszlánt még sose csináltam és ez az arany szín pont passzol hozzá. Nagyon a szívemhez nőtt, úgyhogy egyből hármat is készítettem belőle - ebből egy megy is Meskára! És mindezen felbuzdúlva úgy döntöttem, hogy elkészítem az összes horoszkópot!!Még nem gondoltam át, hogy mi lesz bennük a közös (mint pl. a szín), de majdcsak jön az ihlet!

Íme az oroszlánom:

Készítettem nagy-szemű és pont-szemű verziót is:



És itt van mindhárom:

9 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyosak, imádnivalóan bárgyú az arckifejezésük :)))

    VálaszTörlés
  2. Hú, nagyon-nagyon cuki lett. A horoszkóp engem mondjuk nem érdekel, de sokan szeretik. Szóval szerintem jó ötlet, remélem hamar megjön az ihleted hozzájuk. :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem a pontszemű aranyosabb mint a nagyszemű :) ... Valahogy aranyosabban néz ki :) ...

    VálaszTörlés
  4. Annyira tündériek, és valamiér a pontszeműbb nekem is jobban áll a szívemhez, de a nagyszemű meg olyan Yoolee-s :)

    VálaszTörlés
  5. Szupi lett, s találó hozzá a szín nagyon. A pontszemű tényleg sokkal helyesebb.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon cukik. :) Mondjuk nem olyan meglepő, mert a többi állatkád is imádnivaló.

    VálaszTörlés
  7. Nekem a pontszemű tetszik nagyon :D Kíváncsian várom a többit!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm Mindenkinek! Remélem hamarosan bemutathatom a következőket! A horoszkóp csak ötlet volt, Jandó, mert személy szerint én se vagyon nagy horoszkópos, viszont a környezetemben elég sokan, és azért egy pl. egy nyilast még én is a nyakamba tennék:))Egyébként érdekes,h. mindenkinek a pontszemű tetszik, mert élőben is ő sokkal aranyosabb:)))

    VálaszTörlés