2010. november 17., szerda

Itt van a Karácsony???

Egészen eddig korainak tartottam, hogy már november végén karácsonyi hangulat legyen. De az idei év mindent felülmúlt!Már október végén hallottam karácsonyi zenét az egyik bevásárlóközpont boltjában, és minden mikulással, angyalokkal volt tele. Kicsit túlzásnak tartom, jövőre már nyár végén várhatjuk a karácsonyt???Sajnos a karácsony egy tömény giccsparádévá kezdi magát kinőni, mindez már nem is karácsonyról szól:(
Aztán láttam, h. blogtársaim is kezdik feltöltögetni az igazi karácsonyi termékeiket. Najó, gondoltam , most már talán el lehet kezdeni... És el is kezdtem.
Itt az első felvonás:
Némely hóember karácsonyi dísz, van, amelyik nyaklánc és a picik - akiket még nem fényképeztem le- fülbevalók!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon helyes csoportosulás :)

    Nekem már október végén karácsonyi hangulatom kerekedett...tavaly pedig kimaradt az életemből :)

    Tényleg itt van már a giccsparádé,amit örültem, hogy csak az amerikai filmekben láttam eddig...valószínűleg van rá igény, ha nem lenne, biztos nem törné magát agyon egyetlen multi sem...

    VálaszTörlés
  2. Nekem eddig mindig a karácsonyi hangulat december elején, a mikulással kezdődött. De amikor láttam, hogy a boltokban már fel vannak díszítve a fák, és már minden a karácsonyról szól én is beszereztem néhány karácsonyi olvasmányt és elkezdtem a karácsonyi díszek elkészítését. A Halloweennel és elkéstem, Karácsonyra készen akarok állni!:D:D
    A hóemberek pedig fantasztikusak:D Nekem személy szerint a kalaposak tetszenek a legjobban:)
    Üdv:
    diana
    www.fimoomania.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Nagyon köszönöm!Épp most készült további hóember meg minden más...nemsokára mutatom:)))Remélem Mi a giccsparádé ellen tudunk tenni valamit a saját munkáinkkal:))

    VálaszTörlés